Obchodní podmínky
Smlouva o poskytnutí služby na webovém portále www.velvys.cz
Smlouva je uzavřena podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník
Poskytovatel: Mgr. Jiří Dostál, Plavecká 1529/1, Ostrava-Hrabůvka 70030
I.
Předmětem závazku je poskytnutí služby ze strany poskytovatele, která spočívá v umístění informací objednatele na webových stránkách www.velvys.cz ke konkrétnímu veletrhu o který objednatel požádá, a které jsou uvedeny v katalogu těchto webových stránek. Informacemi se myslí pro tyto účely, název objednatele (korporace, společnosti atp.) www.stránky zadavatele, logo, a obor působnosti objednatele
II.
Smlouva se má za uzavřenou tím způsobem, že objednatel poskytovateli jednoznačně sdělí elektronicky prostřednictvím formuláře na portále, pro který veletrh, či výstavu má zájem a seznámí se s touto smlouvou (jejím zněním) a obchodními podmínkami. Nabídkou této služby se myslí návrh na uzavření smlouvy (ofertou) podle Občanského zákoníku zákona 89/2012 Sb.
III.
Cena za poskytnutou službu činí 500,00 Kč. u jednoho veletrhu, výstavy. Objednatel se zavazuje uhradit částku do 3 dnů od objednání služby. Poslední den pro zaplacení lhůty se může shodovat s prvním dnem započetí objednaného veletrhu, výstavy
IV.
Závazek je splněn tím, že objednatel zaplatí cenu a poskytovatel umístí informace na web. Závazek pak po splnění obou podmínek uvedených v tomto bodu IV. zaniká v 24:00 posledního dne veletrhu, výstavy, pro který byla služba objednána.
V.
Ostatní vztahy neupravené touto smlouvou se řídí ustanoveními Občanského zákoníku zákona č. 89/2012 Sb. Smlouva je uzavřena svobodně nikoliv v tísni, a na dálku. Rozhodným právem je právo české,
Obchodní podmínky ke smlouvě o poskytnutí služby
I.
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytnutí služeb (umístění informací objednatele) k jim objednaným veletrhům, či výstavám na portále www.velvys.cz
II.
Poskytovatel služby., majitel domény
Mgr. Jiří Dostál, Plavecká 1529/1, Ostrava-Hrabůvka, 70030
Poskytnutí služby, objednání
Poskytovanou službou se myslí umístění informací o objednateli k příslušnému veletrhu na www.velvys.cz., a to konkrétně název objednatele, logo, obor působnosti objednatele, webová adresa objednatele. Informacemi se myslí grafické a textové sdělení o objednateli (uvedené výše) tvořící souvislý logický celek. Informace objednatel zašle na emailovou adresu poskytovatele info@velvys.cz. Objednatel poskytne logo ve formátu jpg., png. Popis činnosti své osoby zadá v rozsahu maximálně 300 znaků.
Službu, tj. zveřejnění informací ve smyslu této smlouvy k příslušnému veletrhu provede poskytovatel do 3 dnů od objednání služby. Objednáním služby se myslí vyplnění formuláře umístěného na webových stránkách velvys.cz u veletrhu či výstavy u nichž má zájem o zveřejnění informací ke své osobě a odesláním poskytovateli. Text smlouvy včetně těchto podmínek musí mít při objednání služby objednatel k dispozici.
Ve smyslu ustanovení § 25 zákona č. 112/2016 Sb. platí ustanovení, že „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Cena služby
Cena služby činí 500 Kč (pět set korun českých), bez DPH.
Způsob platby
Cena se platí bankovním převodem (Zadání příkazu k platbě) z účtu objednatele ve prospěch účtu poskytovatele služby. Číslo účtu poskytovatele je 43-5590750217/0100. Poskytovatel je povinen na základě žádosti zadavatele poskytnout doklad o provedení platby. Tato povinnost je spojena i zasláním účtenky v elektronické podobě.
Doba trvání závazku
Závazek se poskytuje na dobu určitou. Závazek vzniká objednáním služby a končí posledním dnem veletrhu, ke kterému byla služba objednána.
Odstoupení od smlouvy, práva z vadného plnění, výpověď
V případě, že po objednání a zaplacení služby ze strany objednatele není ani po 3 dnech služba provedena, má objednatel právo odstoupit od smlouvy a vrácení částky.
Poskytovatel služby má právo odstoupit od smlouvy v případě, že objednatel nesplní svoji povinnost do 3 dnů od objednání služby.
V případě odstoupení od smlouvy ze strany objednatele, před uskutečněním veletrhu, bude vrácena poměrná část ceny služby v závislosti na dobu trvání na webových stránkách poskytovatele, a na základě dohody s objednatelem. Tato částka však nesmí přesahovat sumu 250,00 Kč.
Poskytovatel se zavazuje udržovat informace poskytnuté objednatelem na webových stránkách v jasné a čitelné podobě. Je oprávněn upozornit objednatele na nedodržení formy a rozsah jim zadaných údajů.
Objednatel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření. A to i bez udání důvodu.
Osobní údaje
Osobní údaje objednatele (jeho fyzických osob) ve smyslu zákona o zpracování osobních údajů, bude poskytovatel používat jen k účelu splnění tohoto závazku, po jeho ukončení uskuteční jeho výmaz., s výjimkou že objednatel projeví zájem o službu i v dalším období.
Forma smlouvy, uložení
Smlouva je uzavřena za použití elektronických prostředků a v jazyku českém. To nebrání uzavření smlouvy s objednatelem ze zahraničí v jazyku anglickém, německém, polském, slovenském. Smlouva o poskytnutí služby bude uložena u poskytovatele.
III.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.5. 2021